31 desember 2011

Tittskåp

Ønsker dere alle et riktig kreativt og GODT NYTT ÅR!

Det har vært mange romjulsdager - og jeg har lekt masser...
Første etagen på prosjektet er nesten klart, finner alltid noen småsaker som skal til -
men det får vokse fram etter ideer og inspirasjon.
(andre etagen blir et hobbyrom - det kommer senere...) 
 Så ser det ur nå - ser selv at det behøver litt finpussing -
heldivis tar jeg bilder før jeg monterer dør og vinduer,
da er det for sent....
 Det var så mye jeg ville ha  med - så skulle nok hatt flere etager,
men fikk bruke denne veggen til spellbinders, clearstamps,
stickers og bilder

 Et stativ med embossingfolder og et med diverse Tim Holtz

I vinduet små glass med blomster, og store glass med charms
"som selges stykkevis"

8 kommentarer:

Bente Årstad sa...

WOW så fantastisk flott, du må ha en engles tålmodighet:)

Ønsker deg et riktig godt nytt år:)
Klem bente

Nina sa...

Kjempe flott Turid. Hvor stort er dette ? Skulle gjerne sett det med egen øyne og studert detaljene. Det er virkelig "putle-arbeid" du holder på med....

Godt nytt år !
Klem Nina

-Sanna- sa...

Du er fantastisk.
Og det går fint med deg, skjønner jeg.
Det er godt.
Klem herfra.

Gro sa...

Unnskyld meg, men nå sitter jeg bare her og gaper....! Er det mulig å lage noe sånt, det første jeg tenkte når jeg så bildet, var at "skal hun starte butikk?" Måtte se mange ganger og lese godt før jeg fikk med meg at det var en miniatyr! Du er jo en mester på dette, skulle gjerne vært en tur hos deg og sett på det du lager!!!

Sivic sa...

Godt nytt år!!
Kjempefint arbeide, blir spennende å se hobbyrommet når det blir ferdig : )

Eline sa...

Urolig!!! Miniatyr?? Det må jeg si, du imponerer meg. Det tok tid før jeg skjønte at det var en miniatyr. Du er tålmodig skjønner jeg =).

Håper formen er bra.

glemte helt å ønske deg et riktig godt friskt år, Turid.

Klem

Rozzan sa...

Jag är helt tagen..:-) Tur att jag hittade din sida, du har en underbar smak i allt du gör. Här kommer jag att vara ofta. Tack för att du ger oss möjligheten att få se dina allster :-) Ha en fortsatt bra kväll
Kram Rozzan

Eva Helen sa...

WOOOW det må være det lekreste hobbyrommet jeg har sett.Så flott system på allt sammen og ikke minst sååå koslig du har det!

Klem Fra Eva Helen