01 oktober 2010

ATC

Ikke ofte jeg lager ATC-er, men 2 set ble det  til swapp med tema "Sommerminner"
Alle som kjenner meg vet at sommer (varme) ikke er det beste jeg vet ...
  1:e -men jordbær er kjempegodt, og masser med iskaldt vann
2:e
Det finns høydepunkter på sommeren også, tordenvær er et flott dramatisk skuespill!!!
Har stående avtale med familien, uansett hvor og når -
 skal jeg vekkes om det tordner,
 ikke for at jeg er redd - men for at jeg elsker det *LER*
(sover så tungt at jeg ikke våkner selv..)
Vertinnekort med samme kobinerte tema
med plass for en personlig hilsen
Motiv: Bilder fra nettet
Bazzil: Rød og grå
Mønsterpapir: Ukjent
Spellbinders: Deckled Rectangles til ATC-er
Spellbinders: Labels 2 til kortet 
Pynt: Charms og blomster 


1 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Dette må være de flotteste ATCène jeg noen gang her sett!! Virkelig fått frem det du ønsket her ja:-) STilig!!! Jeg er bare veldig glad i sol, sommer og varme. Du som liker tordenvær skulle vært her i sommer:-) ALDRI sett sånt uvær på disse kanter noen gang! Selv jeg kikket ut og ble fasinert:-)

Ønsker deg en fin og kreativ helg!
Klem Laila.