16 september 2010

.. og igjen

Favoritt og favorittfarge, passer bra sammen

med motivet var det værre, men det får stå "feil" vei

Zoom på motivet, her har jeg kost meg og malt først med distresser, tilslutt masser av snø

... som vanlig...

ikke helt klart bilde... men det går vel å lese iaf
disse fine billettene fant jeg her

må ha vært på ekstra bra humør, "bokryggen" fikk embossa tittel

Motiv: Inkadinkado
Bazzill: Vit
Mønsterpapir: Sandylion - Snowy Night
Spellbinders: Petite Oval/Scalloped Oval
Tekststempler: Ukjent
Pynt: Bånd och charms
Snø: Duncancrafts, Aleene's Glitter Snow
Stickles: Frosted Lace



7 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Wow, du lager bare så mange nydelige telys-kort! Virkelig lekre alle sammen!!
Nydelige mønster ark, design, motiv og pynt på de alle!!
Dette siste julemotivet hvor kommer det fra? Veldig lyst på det:-)

Ha en fin og kreativ kveld!
Klem Laila.

Britt-Inger sa...

Bedårande hantverk ;);)
Ha det gott.
Kramen.

Catharina sa...

Hur snyggtt som helst!Jag gillar verkligen ditt stämpelmotiv.
Ha en skön helg!
Kram Catharina

Solveig sa...

Sååå flotte telyskort!!

Ha ei fin helg!

Trine sa...

Så utrolig flotte telys-kort du lager. Mye flott ellers i bloggen din også. Legger meg til som følger så jeg kommer igjen.

Marianne sa...

Nydelig denne og. Ser det går med litt sløyfebånd og papir, så da må jeg nok prøve snart selv og sånn at jeg får brukt opp litt av lageret mitt. Ble over 300 kr m ladybug'er idag.. de var like lekre som du sa!!

Grete sa...

Utrolig flotte disse juletelyskortene!!!!
Ha en glitrende fin dag.