12 september 2010

Jul med telys

Var innom Marianne på min bloggrunde her om kvelden
og fant hennes tutorial - og jeg lover det ble ikke mye
 søvn den natten *ler* Dette måtte prøves med det samme...
 Tusen takk Marianne for inspirasjon :)
Kjempegøy var det - telys kommer å innkjøpes i store lass:)

Det blir jo litt mer enn "bare" et kort, og jeg elsker lys!!



Zoom på detaljer,
bl.a mine elskede charms:)
Undrer va jeg skulle
gjort uten??



Innsiden med en tagg for personlig hilsen
Baksiden ble veldig enkel

Motiv: Sarah Key
Bazzill: M.blå
Mønsterpapir: Maja Designs Vintertid-kolleksjon
Spellbinders: Label 6
Tekststempler: Ukjent
Pynt: Rosor från Wild Orchid Crafts, bånd och charms
Stickles: Frosted Lace

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dette ble "berre lekkert", gave og kort i ett er en flott ide!

Ha en flott søndag;))

Britt-Inger sa...

Hur läcker som helst :):)
Måste testa!
Ha en fortsatt trevlig söndag! Här regnare det, fast det är ganska mysigt det också. Är en höstmodell ;)
Kram.

Pinklady 68 sa...

Wow, utrolig lekkert telys-julekort!
Nydelige mønster ark og lekre farger!!
Flott pyntet også:-)

Ha en fin kveld!
Klem Laila.