05 september 2010

Enda mer Jul

Har maska og kombinert 2 stempler - må jo variere litt med de få
julemotivene jeg har *ler*

Zoom på buketten

 dette papieret er jo bare lekkert, kjöpt i Norge i fjor, (siste jeg har)
*sukk* hvorfor kjöpte jeg ikke flere???

... baksiden med samme stil,
 like bra og bruke småbitene - de blir aldrig brukt senere iallefall

Motiv: Kortstugan "Flicka med julblommor", fargelagt med distresser,
            Hjerte - ukjent, embossa i guld
Bazzil: Grönn og vit
Mønsterpapir: Papirdesign ..
Tekststempler: Ukjent
Kantstempler: Stempelglede Juleornamenter
Pynt: Rosor från Wild Orchid Crafts, bånd och charms


7 kommentarer:

May-Bente sa...

Skal si du er flink til å produsere julekort, Kjempe flott var det!!
Det var Nydelig det forje innlegget ditt også.

Ha en flott dag, klem fra meg:))

Catharina sa...

Wow så snyggt julkort!Det äe verkligen hur snyggt som helst att blanda både maskning och stämpling.Du är duktig som har börjat med julkort redan.Själv har jag bara tittat på min a"gamla" julpapper från ifjol och sedan känt att nä ja vill inte använda dom.Så nu går jag bara och väntar på att årets julpapper ska börja dyka upp i webbutikerna.kan knappt vänta....
Kram catharina

Marianne sa...

så stilige julekort da, og såå maaange !! Jeg har ETT på lur jeg, så kanskje det er noe jeg og må begynne med ??

Sivic sa...

Så mange flotte julekort du har fått laget!! Nydelige!!!
Må vel snart begynne på julekorta jeg også.
Så flott bloggen din er blitt også!! Ha ei fortsatt fin uke!

Eva Helen sa...

WOW så mange fine julekort du har laget.Alle forskjellige og flotte på hver sin måte.

KLem Fra Eva Helen

Britt-Inger sa...

Hallå där. Det var ett tag sen jag var in till dej och kikade.. ;) Tänkte jag skulle leta reda på dom bloggare jag hade i början av min karriär här ute i scrapp världen.. ;)
Hoppas allt är gott med dej och att du haft en skön sommar.
Och nu är det jul igen ;) Gud vad Ni är duktiga att komma igång med julkorten i tid.. Jätte snygga kort, både här och tidigare inlägg:)
Ha det gott så länge.
Kram, Britt-Inger

Pinklady 68 sa...

Nok et kjempe flott julekort!
Nydelig blomster pynt, layout og farger.

Ha en fin onsdag!
Klem Laila.