02 desember 2009

Tid og Inspirasjon efterlyses!!!

  • Hjelp, jeg ser at det har gått snart en måned - og her hjemme er aktivitetsnivået
    labert - iallefall hva det gjelder julekort.
  • Det ligger en lang bestillingsliste på hobbybordet - men det er også alt som ligger der "sukk"
  • Vil noen av dere snille underbare bloggvenner sende meg ilpost med inspirasjon og
    nye krefter... det haster *LER*
  • Dessverre mye sykdom her i huset - og kreftene rekker ikke til!
    Nå forsøker jeg tenke som noen smart har sagt:
    Når man er på bånn kan det bare gå oppover:)

  • Ønsker dere en koselig adventtid - tend et lys :o)

5 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Jag önskar dej också en skön advents tid framöver.
Ha det gott!

Yvonne Hagane sa...

Du er ikke alene om å ha det sånn hvis det er en trøst:)
Skulle gjerne hjulpet deg, altså;)
Håper du får en fin helg,
Klem.

Gry-Heidi sa...

Inspirasjon tror jeg det blir vanskelige å sende, jeg er totalt idèløs om dagen, men jeg sender masse varme tanker og klemmer :o)
Ønsker god bedring og håper du får tilbake både inspirasjon og krefter om ikke så lenge !
Vi skal på harry-tur i morgen, og nååå har jeg sjekket at alt er åpent *ler*.

Klemmer :o)

Anonym sa...

Tid kan jeg desverre ikke sende men gode og varme tanker sender jeg i massevis i håp om at det hjelper;)

Ha en god adventstid, klem;D

Helle sa...

Jeg er virkelig imponert over dine kort!!!!
God bedrings-ønsker sendes i massevis

Fra Helle i Kjøpsvik