30 august 2009

Pensjonær

Min datters hemkunnskapslærere går i pensjon - så en liten hilsen og takk måtte det bli... Motivene er fargelagt med distresser (her har jeg mye igjen å lære, men får gjøre så godt jeg kan)

Fant dette "ordspråket" på nettet - og det passer bare så bra:)


Etter et langt arbeidsliv - må man nyte livet...


Det var så mye jeg ville ha plass til på et stakkars kort -
så det ble nok litt for "rotete" - men tanken var go'




.
.
.
.
.
Buketten i
nærbild


.
.
.

En enkel bakside,
men i samme stil




3 kommentarer:

Maya sa...

Fyyyyfaderulland så herlig kort,Turid!!
Så masse flotte detaljer og det ble alldeles ikke rotete!!
Nyydelig malt og så herlige motiver :)
Ha en flott søndag,
klemmer fra Maya:)

Solveig sa...

åååå for et stilig kort!
Flotte detaljer!!
Ha en fin søndag!

May-Bente sa...

Jeg tar av meg hatten for deg.....WOW å stilig.... digger kortet ditt!!!! Masse herlige detaljer, buketten din var bare helt nydelig. Og elsker detaljen din med 2 trykk(FØR OG ETTER)

Kortet ditt var overhode ikke rotete. Det var helt topp!!!!

Klem:))