28 april 2009

Award

Denne koselige awarden har jeg fått av Gry-Heidi, tusen hjertelig takk! Setter stor pris på den!

Det følger ingen regler med denne awarden, men jeg vill så gjerne få gi den videre til noen bloggere som gjør meg glad. Først må jeg bare få gi den tilbake til Gry-Heidi, så til Gro, Marianne, Maya og Yvonne!. Tusen takk til dere for stor glede og inspirasjon !
Det har vært pause i bloggen en lang stund -nå kjenns det som om formen er på vei oppover
- så kanskje det skjer noe her snart...

3 kommentarer:

Yvonne Hagane sa...

ÅÅÅ tusen takk Turid!!! For en utrolig koselig award!
Nå har du sannelig vært lenge borte, ja, men nå gleder jeg meg til å se hva du tryller fram!! Blir nok ikke så stor aktivitet hos meg heller en stund... Det er så mye som skjer i mai:)
Håper du nyter våren!
Klem, Yvonne

Gry-Heidi sa...

Tusen takk, vennen :)Godt å høre at formen er på vei oppover igjen!
Jeg er veldig spent på hva som dukker opp i bloggen din av nydelige kreasjoner etterhvert:)
Vi snakkes :)

Klemmer

Maya sa...

Tuuusen hjertelig takk vennen!!
Så koselig att du vil gi den videre til meg :)
Og nå gleder jeg meg til å se hva du tryller frem!!
Go`klem fra Maya :)